😯 Antyindeksacja relatywna 😯
“Szyta na miarę” praktyka na polu działań pozycjonerskich

Kłopoty zawodowych pozycjonerów.
O kłopotach zawodowych pozycjonerów pisaliśmy wielokrotnie, poczynając od historycznego już artykułu … Kontynuując badania nad teorią antyideksacji relatywnej opieramy się na założeniu, że każdy ma prawo korzystać z odkryć dokonanych i opublikowanych przez innych. W ten sposób cała nasza nauka posuwa się do przodu, w ten sposób więc pojawiła się:
Antyindeksacja relatywna w Projekcie IQ-@rius
Ten rewelacyjny sposób na pozycjonowanie stron internetowych oparty został na analityczno-koncepcyjnej pracy naszego zespołu. To nie jest masówka pozycjonerska. To metoda stosowana jedynie u nas, oparta na indywidualnym podejściu do każdego klienta. Podstawą naszej metody jest wstępna kategoryzacja istniejącego lub planowanego profilu strony internetowej. Kategoryzacja zostaje uściślana we współpracy z każdym klientem w fazie przygotowawczej a następnie modyfikowana w miarę przechodzenia do następnych faz rozwojowych.
Nasz autorski system tak zwanej antyindeksacji relatywnej jest systemem opartym na działalności długofalowej. Jest przeznaczony dla biznesów planujących swój rozwój w perspektywie lat nadchodzących. Każdemu, przystępującemu do tego systemu tłumaczymy, że nie będzie on skuteczny jako pomoc doraźna w planach szybkiego zarobienia pieniędzy i jeszcze szybszej ucieczki do następnego schematu spod ciemnej gwiazdy.
Antyindeksacja relatywna to system dwufazowy
Składa się z fazy biernej i z fazy aktywnej. Dla zachęty i przetestowania skuteczności, by pozbyć się zrozumiałych wątpliwości oferujemy roczny – bierny, ograniczony (lecz bezpłatny) pakiet uczestnictwa w Projekcie. Faza bierna (która może na życzenie klienta zostać skrócona) pozwala obserwować proces poprawy pozycji konkretnej strony internetowej na osi czasu w dowolnie wybranych indeksach. Przejście do fazy aktywnej następuje z chwilą przyłączenia się klienta do naszej Dobrowolnej Grupy Promocyjnej, o czym piszemy na innej stronie. Nawet w przypadku biernego uczestnictwa w badaniach nad antyindeksacją korzyści są obopólne. Klient widzi jak jego strona internetowa staje się coraz bardziej widoczna na internecie a naszą zaś korzyścią w tym układzie jest powiększanie wartościowej bazy inteligentnych indeksów relatywnych (patrz IQ.IIR).
Dla zobrazowania magii oddziaływania słów kluczowych na wypozycjonowanie strony internetowej możemy pokazać kilka ogólnie dostępnych narzędzi wspomagających.
|
Materiały uzupełniające w tematyce antyindeksacji relatywnej:
- Ryszard Tatusiewicz – Zbiory przybliżone czyli matematyczne podstawy teorii antyindeksacji relatywnej opisane na przykładach z dziedzin pozaindeksacyjnych. Wielkie G. się na tym nie połapie. … (iq.link zaktualizowany 2015-08-04)
- Ireneusz Mazur – Kiedy nadchodzi czas że nasze algorytmy przestają działać tak jak powinny. … (iq.link zaktualizowany 2015-08-04)
- Marcin Korecki – Internetowa matrix a optymalizacja wyszukiwarek…czyli SEO. … (iq.link zaktualizowany 2015-12-24)
Pierwsza edycja tego artykułu na naszym portalu marzec 2011 r.