Dobre i złe sposoby pozycjonowania stron internetowych stosowane przez webmasterów.

8-O Dobre i niezalecane techniki pozycjonowania 8-O

czyli jak pozycjonować swoją własną stronę internetową?

sposoby pozycjonowania8-O Jeszcze do niedawna Webmasterzy (czyli ci co prowadzą, lub dopiero co mają się zająć naszą stroną internetową) potrafili przekonać nas, że posiadają w swoim rękawie całą masę sztuczek zawodowych, których można użyć w celu jak najlepszego wypozycjonowania strony internetowej swojego klienta, jeżeli się tylko poświęci odpowiedni zapas gotówki  w tym celu.
Okazało się jednak, że te sztuczki czyli tak zwane sposoby lub techniki  pozycjonowania,  w większości wypadków zdają się na nic i przynieść mogą więcej szkody niż pożytku. Prosto mówiąc mogą się tylko przyczynić do załamania całej strategii i spowodować skutki odwrotne. Po raz pierwszy przekonali się o tym wszyscy zawodowi pozycjonerzy w momencie drastycznej zmiany algorytmów Wielkiego G. w 2013 roku.


Usługi pozycjonerskie są płatne!


Za usługę pozycjonowania zwykle trzeba dodatkowo zapłacić. Budując swoją stronę internetową w ramach Projektu IQ-@rius, musisz wiedzieć, że problem pozycjonowania będzie rozwiązany kompleksowo w ramach jednej usługi.


  • Pozycjonowanie stron.
  • Wzrost widoczności w top 10.  Daj się znaleźć klientom!
  • Mierzalne Wyniki. Certyfikowani Specjaliści. Dedykowany Doradca.
  • 14 Lat Doświadczenia. Analityka. Kompleksowa Obsługa.
  • Dopasowane Oferty. Nowoczesne SEO. Skuteczne Kampanie.
  • Innowacyjne  rozwiązania.

Oto przykładowe teksty reklamujące płatne pozycjonowanie A prawda jest tylko jedna. To co jest ogólnie znane wszystkim webmasterom każdy może sam z powodzeniem odnaleźć na internecie. Bez żadnego kłopotu. Wystarczy że masz konto w Google i sam sobie możesz poczytać jakie są najlepsze sposoby pozycjonowania uznawane przez naszego potentata światowego. Więcej o tym w materiałach uzupełniających.

Jeżeli jednak chcesz zdać się na webmastera nie zaszkodzi usiąść z nim na dłużej, posłuchać żargonu marketingowego a potem zadawać pytania i słuchać odpowiedzi. Jeżeli dalej będą mętne i dla nas niezrozumiałe lepiej wycofać się z takiej współpracy zanim się zacznie. Nie ma czarodziei. Szybkość indeksowania to nieustająca walka z algorytmami Googli. Wiemy o tym z naszego doświadczenia. Chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z nami. Wytłumaczymy!

Techniki pozycjonowania stron

Jak poprawić szybkość indeksowania nowego sklepu internetowego?

Szybkość indeksowania zależy od tego jak szybko roboty Google wejdą na naszą stronę i ją zindeksują. Jedyny wpływ jaki osobiście możemy mieć na ten proces to staranne i unikalne opisywanie naszych produktów. Trzeba pamiętać, że dodając nowy produkt do sklepu opłaca się zadbać o to aby strona, która go przedstawia zawierała unikatowy tytuł i opis produktu. Tu trzeba wysilić swoją inteligencję a czasami warto posłużyć się narzędziem ułatwiającym dobór właściwych słów kluczowych i. Dobrze wykonany opis produktu nie tylko pomoże w indeksowaniu strony przez roboty Google, ale przede wszystkim będzie służyć klientom szukającym danego produktu w celu zakupu.

Algorytmy Googli zmieniają się nieustannie. Historycznie analizując, jednym z najbardziej szokujących był wprowadzony w styczniu 2012 roku tzw. ręczny filtr na domeny największych polskich porównywarek cen: Ceneo, Nokaut, Skąpiec i kilka innych serwisów co spowodowało „wywianie” tych serwisów z czołowych miejsc w wyszukiwarce Google.
Ogólnie mówiąc, żaden pozycjoner nie indeksuje już wprowadzanych zmian. Obecnie do najbardziej znaczących algorytmów wszyscy zgodnie zaliczają:

  • Panda odpowiadająca za promowanie stron internetowych zawierających dobrej jakości treści,
  • Pingwin rozprawiający się z nieodpowiednim linkowaniem
  • Koliber odpowiadający za wyszukiwanie semantyczne.

Dokładniej o zmianach w algorytmach w ostatnich latach przeczytacie tu:    

W poprzednich wersjach tego artykuły pisaliśmy dosyć szczegółowo o przykładowych rozwiązaniach wpływających na wyniki indeksowania przez Wielkie G. Ponieważ  z punktu widzenia tego potentata każda metoda mająca na celu manipulowanie wynikami wyszukiwania jest „nielegalna” (poza legalnym płaceniem samym Googlom za tę usługę) najlepiej zawrzeć w umowie zapis, w którym agencja zadeklaruje się, że nie będzie stosować praktyk uznawanych przez Google za nielegalne.

Przestaliśmy więc udzielać porad. Jedyne czym możemy się pochwalić to przekonanie, że na to jak często roboty będą odwiedzały Twoją stronę zbudowaną w ramach Projektu IQ-@rius największy wpływ ma nasz nowatorski system antyindeksacji relatywnej  . oparty w głównej mierze na pozycjonowaniu organicznym.

UWAGA!!!

Znalazłeś się na stronie internetowej, która dzięki antyindeksacji relatywnej została precyzyjnie wyindeksowana tak by była widoczna w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania na tak zwany długi ogon. Oto podstawowe hasło, fraza na jaką Google zaindeksowało nas  w pierwszej dziesiątce wyników czyli na PIERWSZEJ STRONIE. Nie wierzysz – sprawdź. Wpisz te słowa w wyszukiwarkę Wielkiego G. (zakładamy że przeszukujesz strony polskojęzyczne).

Techniki pozycjonowania stron.

Jeżeli masz problemy indeksacyjne z własną strona internetową…

Skontaktuj się z nami. Pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie Twoich problemów.

apla

Materiały uzupełniające w tematyce pozycjonowanie praktyczne:

  • www.google.com – Narzędzia dla webmasterów   (iq.link zaktualizowany 2014-05-07)
  • inwestycje.pl – Jak wybrać relatywnie dobrą i skuteczną firmę pozycjonującą?   (iq.link zaktualizowany 2015-01-18)
  • Michał Ziółkowski – Techniki pozycjonowania stron internetowych  (iq.link zaktualizowany 2016-05-18)
  • Szymon Owedyk – Dziesięć sposobów na pozycjonowanie stron internetowych  (iq.link zaktualizowany 2018-06-12)

Pierwsza edycja tego artykułu: 2 lutego 2011 r.

Dodaj komentarz