Najważniejszą zaletą Projektu IQ-@rius jest… dobre pozycjonowanie.

8-O Dobre pozycjonowanie 8-O

Pierwsza pozycja w wynikach Google to największe prawdopodobieństwo kliknięć.

pozycjonowanie8-O Pozycjonowanie. Projekt IQ-@rius stał się modelem nowoczesnego podejścia do problemów z jakimi borykają się właściciele stron internetowych starający się o wypozycjonowanie własnej strony na pierwszą pozycję w Google. Wyniki mówią same za siebie. Rozbudowany system powiązanych ze sobą stron internetowych włączonych w opracowany przez nas system antyindeksacji relatywnej to wyzwanie z jakim dajemy sobie świetnie radę.

Dobre pozycjonowanie to jedna z najważniejszych zalet naszego Projektu.

Badania ruchu internetowego mówią same za siebie. Strony internetowe zbudowane na zasadach Projektu IQ-arius są proste w nawigacji dla użytkownika, łatwe do zarządzania a jednocześnie działają aktywnie na rzecz wymiany informacji pomiędzy poszczególnymi składnikami systemu. Projekt IQ-arius to system współdziałających ze sobą stron internetowych zbudowanych na bazie ujednoliconych bloków kodu źródłowego CMS. Poszczególne moduły tego systemu mogą być wymieniane, rozbudowywane i dostosowane do potrzeb indywidualnego użytkownika bez szkody dla funkcjonowania systemu jako całości.

Pozycjonowanie organiczne w najczystszej postaci.

W efekcie uzyskujemy bardzo stabilne wypozycjonowanie każdej z włączonych do systemu stron na wybrane przez klienta słowa kluczowe. Technicznie jest to uzyskane metodą pozycjonowania organicznego co szczególnie ważne jest w odniesieniu do sklepów internetowych. Odpowiednia selekcja słów kluczowych przekłada się na wzrost zaufania do nowych lub jeszcze nieznanych produktów poprzez marketingowe oddziaływanie na podprogowe receptory potencjalnych konsumentów. Strategia ta opiera się na wyrobionej i przetestowanej marce Projektu IQ-arius, co pomaga jego użytkownikom zdobyć zaufanie do produktów oferowanych na tej platformie. Każdy produkt lub usługa reklamowana na jednej ze stron internetowych powiązanych z projektem ma potencjalnie większą siłę przebicia, albowiem jest wspomagana dyskretnym oddziaływaniem innych pozornie niepołączonych ze sobą witryn.

Google Analytics – bezpłatne narzędzie.

Każda z witryn internetowych promowanych w Projekcie IQ-arius korzysta z Google Analytics. Jest to usługa analizy oglądalności stron internetowych udostępniana przez Google. Google Analytics używa cookies, czyli plików tekstowych umieszczanych na komputerze użytkownika w celu umożliwienia witrynie przeanalizowania sposobu, w jaki użytkownicy z niej korzystają.

Informacje generowane przez cookie, na temat korzystania z witryny przez użytkownika (włącznie z jego adresem IP), są przekazywane spółce Google i przechowywane przez nią na serwerach w Stanach Zjednoczonych. Google korzysta z tych informacji w celu analizy sposobu surfowania podanej witrynie przez użytkownika. Google tworzy raporty i wykresy pomagające operatorom witryn dokonywać analizy świadczonych przez nich usług,  Google może również przekazywać te informacje osobom trzecim, jeżeli będzie zobowiązana to uczynić na podstawie przepisów prawa lub w przypadku, gdy osoby te przetwarzają takie informacje w imieniu Google. Google nie będzie łączyła adresu IP użytkownika z żadnymi innymi danymi będącymi w jej posiadaniu. Użytkownik może zrezygnować z cookies wybierając odpowiednie ustawienia na przeglądarce, jednak należy pamiętać, że w takim przypadku korzystanie z wszystkich funkcji witryny może okazać się niemożliwe. Zgodnie z powyższą informacją – korzystając z naszej witryny internetowej użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie przez Google dotyczących go danych w sposób i w celach określonych powyżej.

Nieustanny monitoring.

Projekt IQ-arius rekomenduje też usługę stałego monitorowania promowanych stron internetowych przez 24 godziny na dobę. Jest to usługa zewnętrzna pozwalająca co minutę sprawdzać dostępność strony i informować właściciela przy pomocy SMS-a lub e-maila o każdej awarii serwera. Daje to pewien komfort jakże ważny przy prowadzeniu biznesu. Niemniej jest to usługa płatna  i dlatego prosimy o wszelkie komentarze od osób korzystających  z tego serwisu w celu zaalarmowania o nieprawidłowościach lub w celu rekomendacji.

apla

Materiały uzupełniające w tematyce dobre pozycjonowanie:

  • www.brandonline.pl – Pierwsza pozycja w wynikach Wielkiego G. to 53 procent kliknięć   (iq.link zaktualizowany 2012-12-04)
  • www.eactive.pl – Czy zawsze pierwsza pozycja w google jest najlepsza?   (iq.link zaktualizowany 2014-01-17)
  • Marek Jankowski – Pozycjonowanie stron – Wojtek Mazur   (iq.link zaktualizowany 2018-02-18)

Pierwsza edycja tego artykułu na naszym portalu październik 2012 r.

Dodaj komentarz