Samopromocja, autopromocja czyli własnoręczne pisanie artykułów pod odpowiednio wybrane słowo kluczowe.

8-O Samopromocja, Autopromocja 8-O

Copywriting – pisanie artykułów pod słowa kluczowe.

projekt iqarius - strona ekspercka8-O Samopromocja lub Autopromocja. Nikt nie zna Twojego biznesu tak dobrze jak Ty. Choćbyś zatrudnił/ła najlepszych specjalistów w branży, nikt nie wypromuje Twojej firmy, Twojej działalności czy Twojej osoby za darmo. Kampanie promocyjne bywają kosztowne. Biorąc pod uwagę, że początkujący biznesmen ma więcej dziur w kieszeni niż w niej pieniędzy… a więc najlepiej samemu zakasać rękawy i zabrać się za samodzielne wypromowanie swojego biznesu pisząc własnoręcznie artykuły, tytuły do nich i inne chwytliwe teksty.


Autopromocja to najtańsze,  a zarazem najbardziej skuteczne narzędzie promocji.

Samopromocja to siła sugestii stworzona własnymi rękami. Któż, jak nie właściciel własnego biznesu może lepiej wiedzieć jakie elementy prowadzonej przez siebie działalności należy uwypuklić na pierwszym miejscu. Napisanie superatrakcyjnego artykułu samopromującego nie ma sensu o ile nie jest podparte odpowiednią wiedzą i właściwym działaniem marketingowym.

Jeżeli nie masz zdolności pisarskich, nie przejmuj się. Znajdziemy Ci dobrego copywritera. Projekt IQ-@rius, dysponuje wsparciem grupy ekspertów z różnych dziedzin i bazuje na unikalnym systemie antyindeksacji relatywnej.

Dlaczego warto przeprowadzić samopromocję w Projekcie IQ-@arius?

Odpowiemy na to pytanie posługując się kilkoma prostymi przykładami.

  • 10 stycznia 2012 w celach przetestowania samopromocji został opublikowany jeden krótki artykuł  z linkiem, zawierający słowo kluczowe „porno” tylko jeden raz w tytule,  Słowo te nie było użyte w treści ani w tagach. Następnego dnia (co jest wydarzeniem rzadko spotykanym) strona ta została zindeksowana przez roboty wyszukiwarki Google. Od tego czasu artykuł ten był wielokrotnie poprawiany i aktualizowany więc nic dziwnego ze dzisiaj stoi na wysokiej pozycji w Googlach na bardzo wiele rożnych słów kluczowych.
  • Drugi przykład.  Samopromocja modelki w internecie czyli jak wypromować początkującą, ale poważnie myśląca o karierze w modelingu modelkę. Jakie są sposoby promowania swojej osoby w internecie? Czy własna strona internetowa to dobry pomysł i jakie są koszty takiej promocji? Oczywiście, to najlepszy pomysł. Załóż własną promostronę. Może to być twój własny fotoblog. Ale oprócz tego nie zaniedbuj innych form samopromocji: Zarejestruj się na darmowych stronach dla modelek gdzie możesz również umieścić dane o sobie i kilka swoich zdjęć. Np załóż

    sobie darmowe konto na serwisie   i zamieść tam swoje portfolio. Nie masz nic do stracenia.

  • Przykład trzeci. Jesteś początkującym tłumaczem. Próbujesz działać jako freelancer, szukasz współpracy z renomowanym Biurem Tłumaczeń, wypisujesz własne ogłoszenia na rożnych serwisach ogłoszeniowych i nic się nie dzieje. Skorzystaj z oferty Projektu IQ-@rius. Napisz swój własny artykuł samopromocyjny i opublikuj go na portalu www.tlumaczeniainternetowe.pl, który jest wbudowany w system promocyjny naszego Projektu. Przekonaj się o skuteczności autopromocji.

Pamiętaj! Widoczność w internecie jest w pełni demokratyczna. Większość ma zawsze rację bo jest bardziej widoczna i lepiej zauważalna. Mniejszość ginie w cieniu. Dla przykładu proponujemy przeanalizować wyszukiwalność małych biznesików internetowych, które nam zaufały i już funkcjonują w działaniach systemowych  naszego Projektu. Ty i twój biznes możecie również dołożyć swoja cegiełkę do tego procesu. Ale zanim się zdecydujesz przeczytaj interesujące Cię artykuły z naszej bazy danych, a potem skontaktuj się z nami i zadawaj bardziej szczegółowe pytania. Dla ambitnych i poszukujących własnej drogi samopromocji, polecamy analizę rynku i konkurencji we własnej dyscyplinie.

Pamiętaj! Bardzo ważnym elementem samopromocji jest Identyfikacja wizualna. Jeden, dobrze przygotowany wizerunek zastąpi tysiące słów opisu. Inteligentnie wybrany obraz kojarzący się z Twoim biznesem może wywołać emocje: Zachwyt, zauroczenie, czy pożądanie. Najprostsze i najbardziej oddziaływujące na wyobraźnię emocje wywołuje się łącząc wizerunek z doznaniami seksualnymi. Ale nie tylko – znane postacie ze sportu czy z telewizji, plaże z błękitnym oceanem, skojarzenia ze znaną marką na rynku – wszystko to wywołuje emocje potrzebne przy podjęciu decyzji o zakupie czy wyboru serwisu. Zastanów  się, dlaczego kupując obuwie sportowe to pragniesz mieć właśnie dobrze wypromowanego, oryginalnego addidasa lub najka itp. a nie ich chińskie podróby.

My to wiemy. Dlatego przyjdź do nas. Ekspert rekomendowany przez nas, specjalista od identyfikacji wizualnej związany z Projektem IQ-@rius pomoże Ci stworzyć wizerunek Twojej marki, taki jaki będzie rozpoznawalny na rynku.

apla

Materiały uzupełniające w tematyce autopromocji:

  • Witryna internetowa – Przykładowy artykuł na temat autopromocji w branży muzycznej.   (iq.link zaktualizowany 2014-04-02)
  • Projekt WhitePress – tu można uzyskać pomoc w publikacji artykułów sponsorowanych i eksperckich.   (iq.link zaktualizowany 2014-04-02)
  • Peggy Klaus – książka – Daj się poznać od najlepszej strony. Krótki kurs autopromocji i lansu.   (iq.link zaktualizowany 2014-10-13)
  • Mentora.pl – Skuteczna i wyjątkowa treść do sekcji „O Nas” na stronie internetowej. Czy o sobie rzeczywiście mówi/pisze się najtrudniej?  (iq.link zaktualizowany 2016-12-05)

Odrzuć fałszywą skromność i pokaż, ile jesteś wart! Chwalenie się własnymi osiągnięciami i zaletami to żaden grzech. Dowiedz się, jak przyciągać uwagę innych w sposób dyskretny, lecz zniewalający. Naucz się nawiązywać trwałą więź z ludźmi i roztaczać wokół siebie zaraźliwą energię, sprawiając wrażenie osoby, która jest pewna tego, co osiągnęła i dokąd zmierza. Jeśli sam nie zainwestujesz w promowanie siebie, nikt Cię w tym nie wyręczy!

Po raz pierwszy wersje oryginalną tego artykułu opublikowano: 21 stycznia 2012 roku