Millenials. Polscy milenialsi to 11-milionowa grupa targetowa

8-O Milenialsi – siła pokolenia 8-O

Grupa targetowa na której powinno nam zależeć

milenialsi - grupa targetowa8-O Milenialsi to grupa młodych, modnych, bystrych osób, która potrafi wpływać na innych… albo chociaż tak im się wydaje. Zdecydowana większość z nich myśli, iż jest zdolna do wywierania wpływu na zakupy swoich rodzin i znajomych. Aż 76% z nich wierzy, że innym bardzo zależy na ich opinii.


Oto co można wyczytać w najnowszych statystykach dotyczących tej grupy targetowej

Milenialsi są najzamożniejszą grupą demograficzną. Mają pieniądze i wiedzą jak je wydawać na swoje potrzeby. Stanowią największy odsetek wśród osób nabywających. Nie chcą oni jednak tracić pieniędzy na samochody, telewizję kablową, domy czy alkohol, które nie są wcale tanie.

Wierzą również że potrafią wpływać na  decyzje zakupowe podejmowane przez ich otoczenie. Ich sposób komunikowania to wiadomości tekstowe wysyłane z urządzeń mobilnych i nieustanne przeglądanie wieści przenoszonych przez social media. Nie wahają się przed publikacją swoich opinii. Ponad połowa z nich napisze o swoich pozytywnych doświadczeniach, a 40 proc. podzieli się oceną negatywną.

Są nieustanie podłączeni do sieci. Niektórzy nie rozstają się ze swoim telefonem przez 22 godziny w ciągu dnia. Są przywiązani do swojej marki a jednocześnie, znając zasady nowoczesnego marketingu, oczekują by marka zabiegająca o nich znała ich potrzeby i aktywnie śledziła zmiany tych potrzeb

Jednocześnie ponad trzy czwarte z nich nie wierzy, że reklamy mówią prawdę. Zwłaszcza reklama tradycyjna, która jest przewidywalna i  schematyczna. Ponad 90 proc. jest bardziej skłonna uwierzyć informacji internetowej niż przekazanej przez inny kanał komunikacji.  Połowa z nich używa przynajmniej czterech źródeł informacji przed podjęciem decyzji, a jedna trzecia potrafi przejrzeć nawet siedem i więcej stron internetowych.

Milenialsi zwracają uwagę na miejsce wytwarzania, skąd pochodzą produkty i jakie jest źródło materiałów, z których są wykonywane. Są wrażliwi na informacje świadczące o tym, że producent stosuje nieakceptowane społecznie działania. Te dane pobierają z internetu.  Osiemdziesiąt osiem procent z nich wierzy, że marki powinny poszukiwać rozwiązań, aby świat był lepszym miejscem, jak również, że firmy powinny wspierać działalność nonprofit i organizacje charytatywne.

Źródło: forbes.com

apla

Materiały uzupełniające w tematyce pokolenie Y:

  • www.brief.pl – charakterystyka milenialsów – pokolenia Y   (iq.link zaktualizowany 2015-01-07)
  • nf.pl – Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?   (iq.link zaktualizowany 2015-02-04)
  • www.polskieradio.pl – Milenialsi nie cierpią szefa durnia, nadgodzin i niskich płac   (iq.link zaktualizowany 2015-09-05)
  • NOIZZ.pl – Ruszył serwis internetowy dla milenialsow   (iq.link zaktualizowany 2015-12-15)

Jedna odpowiedź na „“Millenials. Polscy milenialsi to 11-milionowa grupa targetowa””

  1. Milena Nowak pisze:

    Jakiś czas temu czytałam o klastrach biznesowych, które niezwykle
    pomagają w działaniach. Promowanie idei tworzenia powiązań
    kooperacyjnych opartych na współpracy, a nie na konkurencji są gwarantem
    sukcesu :) Ktoś ma jakieś doświadczenia związane w tym temacie?

Dodaj komentarz