Wyróżniająca wartość sprzedażowa strony internetowej

8-O Wyróżniająca wartość strony internetowej 8-O

o czym piszą eksperci od optymalizacji stron internetowych.

rich page - website optimizer8-O Po angielsku to się nazywa unique value proposition UVP, a konkretnie odnosi się do modelu usprawnienia sprzedaży internetowej. Poprawa wzrostu sprzedaży poprzez świadomą optymalizację w celu zniwelowania strat w sprzedaży powodowanych przez niezamierzona ucieczkę potencjalnego klienta do konkurencji. Nasi domorośli eksperci tłumaczą to wyrażenie dosłownie czym zabijają sens proponowanego usprawnienia.


 Metody poprawienia wartości sprzedażowej twojej strony internetowej.

Nie ustawaj w porównywaniu swojej strony internetowej ze stroną konkurencji. Nie przegap zmian jakie tam następują. Dyskutuj w swoim zespole co i w jaki sposób powinniście uwidocznić na swojej wizytówce firmowej lub landing page produktu by zdobyć zaufanie klienta. Jeżeli to możliwe staraj się uzyskać feedback od ludzi nie związanych z twoją firmą. nie zapominaj że Projekt IQ-arius opiera się na rzeszy niezależnych klikaczy.

Dla przykładu: Być może twój dział obsługi klienta jest lepiej zorganizowany, osiągalny w godzinach gdy klienci lubią dokonywać zakupów. Być może twój system płatności jest nowocześniejszy i bardziej przyjazny dla klienta?…

Przeanalizuj czy jest to wyraźnie zaznaczone na twojej stronie.

Koncentruj swoją uwagę na swoim kliencie a nie na swoim biznesie. Zamiast wyliczać swoje zasługi, staraj się wejść w skórę klienta i myśleć tak jak on: „Co mogę tu znaleźć dla siebie i dlaczego mam dokonać zakupu właśnie na tej stronie internetowej a nie innej?”

W opisach używaj zawsze słów Ty i Twoje zamiast my i nasze.

apla

Materiały uzupełniające w tematyce zwiększania siły sprzedażowej strony internetowej:

Angielskojęzyczne strony internetowe polecane przez ekspertów od optymalizacji sprzedaży internetowej.

  • User Testing – Strona internetowa kalifornijskiej firmy zajmująca się testowaniem stron internetowych z pozycji klienta targetowego.   (iq.link zaktualizowany 2015-06-07)
  • Usability Hub – Podobne choć inne zastosowanie proponowane przez garażową firmę z Australii.   (iq.link zaktualizowany 2015-06-07)
  • Qualaroo – Analiza biznesowa na podstawie ankiet. Ta kalifornijska firma liczy sobie słono bo 63 dolary za miesiąc w najtańszym wydaniu.   (iq.link zaktualizowany 2015-06-07)
  • Unbounce – Wzory do wykorzystania różnych stron wyciskających. Testowanie i optymalizowanie. Płatne i bezpłatne. Firma kanadyjska.   (iq.link zaktualizowany 2015-06-07)
  • Rich Page – Autor książek o optymalizacji internetowej. Website optimizer i cały jego artykuł do głębszej analizy.   (iq.link zaktualizowany 2015-08-17)

Iqarius Creation Group
Kwiecień 2017

Strategia internetowa , , ,
Copyright 2009 - 2017 © ICG. Projekt IQ-arius. Portale dla każdego.
Linki, które pokazujemy na tej stronie służą do ilustracji przykładów podanych w danym artykule. Ich aktualność była sprawdzona przez edytora.