Waitergate – Copywriting emocjonalny

8-O WAITERGATE – afera podsłuchowa 8-O

Copywriting emocjonalny

projekt waitergate8-O Waitergate to słowo wytrych, bardzo skuteczne gdy użyte w odpowiednim momencie. To majstersztyk copywritingu zastosowany przez nas celowo w Projekcie IQ-@rius w momencie gdy cała Polska nadstawiała ucha by dowiedzieć się o czym mówią nasi prominenci. W poniższym artykule nie dowiesz się kto stoi za aferą Waitergate ani kto chciał obalić  rząd  Tuska. Dowiesz się zaś jak prawidłowo używać skutecznych słów w swoim biznesie. Dowiesz się na czym polega sztuka copywritingu emocjonalnego


Tekst powyższy został napisany spontanicznie ze wschodniego wybrzeża USA na klawiaturze smartfona w reakcji na pojawienie się nowego słowa na Internecie. Taki krótki, emocjonalny blogo-tweet testujący praktyczną stronę teorii antyindeksacji relatywnej w odniesieniu do aktualnych ustawień firmy… (nazwijmy ją Wielkie G.) Opublikowany został 27 czerwca 2014 roku o godz 18.07 czasu polskiego. I zadziałał!

Największa światowa wyszukiwarka zaindeksowała go na pierwszej stronie swoich wyszukiwań już po pięciu godzinach  na słowo kluczowe waitergate, a na pierwszym miejscu na frazę projekt waitergate. Nic dodać. Nic ująć.

Drogi nasz przyszły partnerze biznesowy!

Znalazłeś się na specjalnie wypozycjonowanej stronie internetowej z użyciem antyindeksacji relatywnej. Strona ta została zainstalowana w końcu czerwca 2014 roku w tym miejscu i od czasu do czasu jest uaktualniana. Wyszukiwalność tej właśnie wybranej strony podlega monitorowaniu na skuteczność frazowania emocjonalnego. Dopóki Wielkie G. utrzyma ten tekst na PIERWSZEJ stronie w pozycjonowaniu na pojedyncze słowo:

Waitergate

będziemy wykorzystywać moc naszych badań A Ty wykorzystaj swoją szansę. Tak może wyglądać Twoja strona sponsorowana. Skontaktuj się z nami.

Projekt IQ-@rius.


apla

Materiały uzupełniające w tematyce copywriting emocjonalny:

  • Projekt IQ-rius – skuteczne strony internetowe   (iq.link zaktualizowany 2014-06-27)
  • Projekt IQ-arius – skuteczny copywriting   (iq.link zaktualizowany 2014-06-27)

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.