Innowacja. Kto jest przeciwny innowacji czyli innowacyjny pomysł na zebranie „kasy”

8-O Innowacyjny pomysł 8-O

na sprzedaż kolejnego płatnego szkolenia


projekt iqarius - strona ekspercka
8-O Do naszej skrzynki mailowej wpłynął kolejny tekst reklamowy o akcji promocyjnej jednego z nowych szkoleń biznesowych. Nie było by w tym nic dziwnego i pewnie trafiłby do kosza jak wiele innych jemu podobnych gdyby nie to, że w pierwszej linijce wiadomości pojawiło się zaprzeczenie innowacyjności. Ponieważ uwielbiamy kontrowersje – publikujemy ten email jako artykuł dyskusyjny. Projekt IQ-arius


Innowacja w treści emailowej:

Zła innowacja – dlaczego innowacja w stylu Google doprowadzi Cię do klęski?

Witaj,

„Musisz być innowacyjny” to zła rada, dzięki której codziennie powstają setki startupów, które chwilę później padają jak muchy pociągając za sobą oszczędności ich właścicieli, kredyty i mnóstwo zmarnowanego czasu.

Zobacz, dlaczego nie możesz podchodzić do innowacji tak, jak Google dzisiaj i co powinieneś robić zamiast tego, aby odnieść sukces…

Poniżej pierwszy fragment wykładu z kosztującego 997 zł kursu Strategia Platynowego Produktu:

Jak zwykle przy naszych kontrowesyjnych tematach prosimy o komentarze, zwłaszcza osoby, które obejrzały wideo i zakupiły rekomendowany w ten sposob kurs na kolejny sukces. Wracając do serii kontrowersyjnych maili przypominamy jedną z naszych wcześniejszych akcji poświęconą zarabialskiemu portalowi Falkito. Jeżeli jeszcze to kogoś interesuje polecamy odwiedzić naszą skrzynkę pamięci . Zwracamy również uwagę na przemyślane i skuteczne używanie chwytliwych fraz w treści cytowanego przekazu . Autorowi powyższego maila przyznajemy kredyt za pełną profesjonalność. Doskonale bowiem wiedział jak użyć chwytliwego slowa w tytule wiadomości, a następnie powtarzając kontrowersyjną frazę w pierwszym akapicie osiągnął zamierzony efekt zainteresowania.

apla

Materiały uzupełniające w tematyce innowacji:

  • Projekt IQ-arius – Dlaczego innowacje są takie ważne? (iq.link zaktualizowany 2014-03-19)

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.