Domeny regionalne – idealne rozwiązanie dla małego biznesu. Pozycjonowanie lokalne.

8-O Domeny regionalne w Polsce 8-O

Najbardziej skuteczne rozwiązanie dla małej, lokalnej firmy

domeny regionalne8-O  Projekt IQ-@rius odnotowuje: Na początku roku 2015 w Polsce było zarejestrowanych ponad 2,5 miliona stron internetowych. Codziennie przybywa ich ponad tysiąc. Można to sprawdzić w krajowym rejestrze domen . Jesteśmy na szóstej pozycji w rankingu popularności domen europejskich.


Domena regionalna to pokazanie klientowi gdzie się znajdujesz.

Jeżeli klient poszukuje tłumacza a zamieszkuje w Kielcach to nie interesują go tłumacze działający na terenie Częstochowy czy Wrocławia. Dzięki domenie regionalnej wskażesz klientowi obszar Twojego działania. Jeżeli Twój klient jest lokalny, nazwa domeny pokaże mu że znajdujesz się w jego okolicy. Twój klient wie, że jesteś tuż obok niego i że jest w stanie zobaczyć się z tobą w krótkim czasie.

Dzięki domenie regionalnej staniesz się widoczny.

Chciałeś wykupić domenę z nazwą swojego biznesu. Nieszczęście sprawiło że nazwa firmowa pod którą działasz została już zajęta. Końcówki (.com  .biz.  eu.  pl) zostały już wcześniej wykupione. Sprawdź w domenie regionalnej! Na pewno lepiej na tym wyjdziesz. Klienci prawidłowo skojarzą twój adres internetowy połączony z nazwą miasta, a Twoja firma z łatwością zajmie wysoką pozycją w wyszukiwarkach.

Domena regionalna jest wyceniona ekonomicznie z myślą o małych, rozwojowych biznesach.

Domeny regionalne są tańsze niż inne końcówki. Można zarejestrować się już za 3,95 zł netto, a roczne odnowienie kosztuje tylko 39,99 zł netto. (dane z lutego 2014 r.) To się opłaca. Za zaoszczędzone pieniądze możesz wykupić dwie domeny. Jedną z nazwą Twojego biznesu, drugą z nazwą Twojej działalności. np. argus.czest.pl,  tlumacz.czest.pl. Jeżeli będziesz pierwszym przy wykupie domeny uchronisz się przed konkurencją i przyciągniesz nowych klientów.

Domeny regionalne dla firm z oddziałami.

Bądź bliżej Klienta. Jeżeli twoja firma ma kilka oddziałów w różnych miastach, domena regionalna pozwoli ci zróżnicować ofertę dostosowaną do rynku miejscowego. Każda filia czy oddział mogą mieć własny, wyjątkowy adres dopasowany do nazwy centrali i do potrzeb lokalnych klientów: np. centrala.pl, glownyoddzial.warszawa.pl, oddzial.czest.pl, filia.wroclaw.pl itd.

apla

Materiały uzupełniające w tematyce pozycjonowanie lokalne:

  • Pełna lista polskich domen regionalnych -    (iq.link zaktualizowany 2015-01-07)
  • www.man.kielce.pl – przykładowy wykaz podomen w domenie lokalnej kielce.pl  (iq.link zaktualizowany 2014-08-06)
  • Obrzeźna online – przykład wortalu lokalnego bazującego na kliencie zamieszkałym w obrębie kilku ulic.  (iq.link zaktualizowany 2014-07-20)
  • Piotr Jędrasik, Junior SEO Specialist – Wpis blogowy: Optymalizacja serwisu internetowego pod kątem wyszukiwania lokalnego  (iq.link zaktualizowany 2014-11-30)
  • targowisko.czest.pl – Przykład wykorzystania regionalnej domeny do umiejscowienia lokalnego serwisu ogłoszeniowego  (iq.link zaktualizowany 2015-02-28)

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.