Słowa kluczowe. Atrakcyjność słowa kluczowego.

8-O Słowa Kluczowe i ich atrakcyjność 8-O

to wynik przemyślanej akcji promocyjnej

antyindeksacja relatywna 8-O Atrakcyjność słowa kluczowego jest wykorzystywana w indeksowaniu stron internetowych przez wszystkie najbardziej popularne silniki wyszukiwarek internetowych. Każdy ma prawo próbować uczyć się na odkryciach dokonanych przez innych. My pokazujemy kilka bardzo praktycznych narzędzi dla początkujących. 


Narzędzie pierwsze – „GoogleFight”  bardzo proste w użyciu. Pomoże każdemu właścicielowi biznesu internetowego rozwiązać wątpliwości, które z dwóch proponowanych słów należy użyć jako bardziej przydatne słowo kluczowe. Pomijając skomplikowane obliczenia teoretyczne stosowane przez matematykę statystyczną, do tego celu wystarczy to proste narzędzie wizualizujące współczynnik popularności pomiędzy dwoma konkurencyjnymi wyrażeniami widziany „oczami” Wielkiego G.
W tajemnicy powiemy wam, że słowo „cipa” w czasie naszego badania okazało się cztery razy mniej popularne na internecie niż słowo „dupa” a więc cztery razy bardziej atrakcyjne do użycia jako słowo kluczowe przy promowaniu strony o tematyce porno. Takie sprawdzenie nic nie kosztuje. A na załączonym obrazku widać wyraźnie że słowo internautyczny jest o wiele bardziej cenne dla wyszukiwarki Google niż internetowy.

word-fight antyindeksacja relatywna

 

Narzędzie drugie. Keyword Ranking – proste narzędzie również dostępne dla każdego internauty. Bazuje na tagach w opublikowanych stronach internetowych id. Pokazuje wizualnie 20 pierwszych stron internetowych alternatywnie do oficjalnego rankingu Google, który wszyscy uznają za kanon przy przeszukiwaniach badanego słowa kluczowego. Po prostu narzędzie to jest bardzo szybkim sprawdzianem konkurencji w naszej niszy działania.


Narzędzie trzecie. KeyRow – zbudowane na mało atrakcyjnym interfejsie użytkownika ale za to zaprojektowane dla osób o trochę większej wiedzy pozycjonerskiej id. Pozwala analizować skuteczność oddziaływania słów kluczowych pomiędzy naszą stroną internetową a stronami konkurencji. Można się nim pobawić się w swoich własnych poszukiwaniach odpowiednich słów kluczowych ale lepiej zostawić go dla fachowców.

Antyindeksacja relatywna to dwufazowe działanie (faza bierna i faza aktywna) polegające na odpowiednim zakodowaniu specjalnie wyindeksowanych słów kluczowych oraz specjalnych słów wykluczających w szerokim spektrum stron internetowych przynależnych do Projektu IQ-arius.

UWAGA!!!

Znajdujesz się na specjalnie wypozycjonowanej stronie internetowej z użyciem antyindeksacji relatywnej. Znaczy to, że w fazie konstruowania tego artykułu nie było planowanie pozycjonowanie na specjalnie wyselekcjonowane słowa. Kilkumiesięczna praktyka wykazała, że najbardziej popularna Fraza, która prawdopodobnie cię tu przyprowadziła to:

Atrakcyjność słowa kluczowego

Zastanów się. To może to być twoja strona sponsorowana. Skontaktuj się z nami. Projekt IQ-arius!

apla

Materiały uzupełniające w tematyce słów kluczowych i słów wykluczających:

  • Google Fight – Przyklad z użyciem słów kluczowych internetowy i internautyczny   (iq.link zaktualizowany 2015-02-15)

Dodaj komentarz

Iqarius Creation Group
Luty 2015

Pozycjonowanie dla upartych , ,
Copyright 2009 - 2019 © ICG. Projekt IQ-arius. Portale dla każdego.
Linki, które pokazujemy na tej stronie służą do ilustracji przykładów podanych w danym artykule. Ich aktualność była sprawdzona przez edytora.