😯 Agencja namingowa 😯
zapewnia profesjonalne wymyślanie chwytliwych nazw i sloganów

Nazwa firmowa musi być łatwa do zapamiętania, powtórzenia i zapisania. Szczególnie jest to ważne dla firm działających na rynkach zagranicznych. Jeśli przedsiębiorstwo eksportuje za granicę, to tamtejsi odbiorcy na pewno będą mieli problemy z wymówieniem i zapamiętaniem słowa, w którym zawarte są “polskie ogonki”. Naming to sztuka, która przekracza granice zwykłej kreacji słów. Jest to również kompleksowa usługa związana z marketingiem i opracowaniem strategii rynkowej firmy.
To jest strona do szybkiego wypełnienia treścią
Temat jest bardzo ważny w strategii rozwojowej Projektu IQ-arius i zasługuje na szczególną uwagę. Oto słowa jakie powinny być zawarte w przyszłej treści:
- anagramy do tworzenia nazw
- kodowanie pożądanej treści w krótkiej nazwie
- identyfikacja nazewnictwa
- symbolika i jej znaczenie
- branding musi się pokrywać z chwytliwą nazwą
- zamiana nazwy na lepszą
- nazwa dla firmy poprawa jej wizerunku
- nazwa dla produktu coraz trudniej wymyślić coś oryginalnego
- naming to po polsku nazewnictwo
- hasła i slogany reklamowe
- śmieszne wpadki w historii nazewnictwa – tu można się powołać na serie artykułów z tłumaczeń internetowych – wpadki tłumaczeniowe. …