Najlepsze strony internetowe – to strony skuteczne. Internet działa 24 godziny na dobę.

8-O Najlepsze strony internetowe 8-O

To skuteczne strony internetowe !!!

najlepsze strony internetowe - strona ekspercka 8-O Najlepsze strony internetowe – Jest to jeden z najważniejszych artykułów Projektu IQ-arius testujący zjawisko antyindeksacji relatywnejInternet działa i pracuje dla Ciebie 24 godziny na dobę. Siedem dni w tygodniu. Także w święta kiedy supermarkety są zamknięte. Projekt IQ-arius funkcjonuje na internecie od ponad trzech lat otoczony pełną gamą stron wspierających. Korzystając więc z naszej popularności na Internecie chcielibyśmy podzielić się kilkoma spostrzeżeniami na temat skuteczności stron internetowych.


Elementy wpływające na skuteczność strony internetowej.

Zmieniające się jak pogoda, algorytmy Wielkiego G. potrafią w ułamku sekundy przeanalizować ponad  200 parametrów danej strony internetowej aby zaindeksować ją w swoim rankingu. To dużo! Nikt im w tym nie potrafi dorównać. Nawet nie próbujemy. Koncentrujemy się natomiast tylko nad tymi najważniejszymi, które wpływają na skuteczność marketingową.


Chwytliwe słowa

Weźmy pod lupę tę niesłychanie popularną frazę językową podkreśloną w naszym tytule kolorem czerwonym. Są to trzy, bardzo często używane w języku polskim, słowa stosowane przy wyszukiwaniu usług internetowych. Używając tej, lub podobnej, frazy potencjalny klient stara się znaleźć prawdopodobnego wykonawcę usług internetowych. Wykonawca zaś zakładając, że klient trafi do jego firmy wykonującej najlepsze strony internetowe i cieszącej się jak najlepszą renomą w branży, stara się w sposób widoczny wbudować takie właśnie słowa w newralgicznych miejscach swojej firmowej strony internetowej. Takie są założenia teoretyczne wpływające na skuteczność marketingu internetowego. 


Testując najnowszą kampanię promocyjną Projektu IQ-arius opartą na naszym wypróbowanym systemie stwierdziliśmy, że koncentrowanie się tylko nad jedną choćby najbardziej prawdopodobną w swej skuteczności frazą językową jest bezcelowe. Wyszukiwarka Google, bez której nie możemy się obyć, niestety czasami zachowuje się jak uparta koza i lubi preferować strony przestarzałe lub bezsensowne z punktu dostarczania jak najbardziej oczekiwanych wyników poszukiwań (przeczytaj ten artykuł ) Nie jest w naszej możliwości poprawianie algorytmów wyszukiwarek, które i tak co chwila podlegają kolejnym modyfikacjom. Musimy zatem dostosować się do życia w świecie takim jaki jest. I na tym właśnie polega antyineksacja relatywna.

Dla przykładu spróbujmy więc w wpisać naszą tytułową frazę w Googlowską wyszukiwarkę, tak jak wpisuje ją przeciętny polski użytkownik, i co zobaczymy? Królują tu katalogi. Jak łatwo zauważyć właściciele nowo powstałych katalogów uporczywie starają się reklamować swoje przestarzałe w formule katalogi opatrując je opisami w rodzaju „Najlepsze strony internetowe”. O katalogach mamy swoje zdanie

Ale wystarczy że zmienimy parametry i będziemy wyszukiwać na tę samą frazę w ostatnim miesiącu to się okaże,  że zgodnie z zasadą indeksacji danych rozproszonych pojawią się nowe wpisy młodych i prężnych w działaniu SEO-wców. Wyniki takiej działalności nie są i nie mogą być stabilne o ile nie zostaną poparte dyskretną akcją wspomagającą. I tu się ujawnia potęga systemu wypracowanego w Projekcie IQ-arius. Na frazy szczególnie upodobane przez naszych klientów plasujemy się w pierwszej dziesiątce globalnych wyszukiwań Googli (w języku polskim).

Oczywiście wyniki mogą być różne przy każdym indywidualnym kliknięciu, w zależności od tego, z jakiego zakątka świata surfujemy i jakie są nasze upodobania internetowe zakodowane w googlowskich ciasteczkach.


Treść niepowtarzalna

Prawda jest taka, że jeżeli coś jest najlepsze to musi być jednostkowe. Nie może powtarzać się w dziesiątkach podobnych powieleń. Jeżeli się powtarza to staje się masowe. Jeżeli jest masowe to nie może być najlepsze ponieważ staje się niewyszukiwalne i ginie w masie podobnych przykładów. I tak koło się zamyka. Aby przesłanie nasze rozpowszechniane za pomocą internetu stało się zauważalne, musi być niepowtarzalne.


Projekt IQ-arius jest jedyny i niepowtarzalny. To strona ekspercka. Nikt poza nami nie doszedł do sedna antyindeksacji relatywnej, nie potrafi się tym narzędziem posługiwać i nie pojmuje jego praktycznej siły przebicia na obecnym rynku wyszukiwarek internetowych. Według naszej strategii najlepsze strony internetowe to strony skuteczne, strony indeksujące się tak by ich właściciel był przekonany, że internauci wchodzący na jego domenę należą do jego grupy targetowej (wyselekcjonowana grupa odbiorców) i są jego potencjalnymi klientami zainteresowanymi działalnością jaką on prowadzi. System nasz jest mimiką algorytmów potentata internetowego tyle że na dużo mniejszą skalę. Mówiąc prostym językiem cała ta marketingowa antyindeksacja bazuje na naukowo rozpracowanej indeksacji danych rozproszonych.

Nie bez kozery znacząca liczba zapytań w Google, które doprowadzają nowych odwiedzających z internetu na strony Projektu IQ-arius to zapytania o najlepszą wyszukiwarkę lub najlepszą przeglądarkę internetową. Ludzie pochłonięci są wartościami rankingowymi, udziałami w światowej konkurencji a nie zdają sobie sprawy, że w ich indywidualnym przypadku te procenty nie mają żadnego znaczenia. Liczy się tylko przydatność dla użytkownika i skuteczność mierzona ilością wejść na daną stronę internetową. (Jeżeli macie ochotę zapoznać się z naszym zdaniem na temat różnych naj- na internecie przejdźcie do naszego działu pt. „Internet w pigułce”


Częsta aktualizacja

Freshness – to angielskie słowo oznacza aktualizację treści. Zarówno użytkownicy jak i wyszukiwarki są uczulone gdy przeglądają treści wyraźnie trącące myszką. W epoce Internetu treści starzeją się strasznie szybko. W przypadku Projektu IQ-arius aktualność tekstu jest sygnowana stopką. Aktualizacja stopki dokonuje się automatycznie wraz z aktualizacją treści. Użytkownik widzi na pierwszy rzut oka czy przeglądana przez niego informacja jest aktualna, czy przestarzała i ma wpływ na zmianę zastałej sytuacji. 


Tak więc od dziś przystępujemy do dzieła. Artykuł ten, który doczytaliście do końca, w połączeniu z innymi materiałami publikowanymi w ramach Projektu IQ-arius jest majstersztykiem frazeologii indeksacyjnej. Efekty naszej akcji są monitorowane periodycznie a zmiany w tekście starają się podążać za zmianami algorytmów wyszukiwarek. W międzyczasie zapraszamy ciekawskich i wytrwałych do zapoznania się z książką (może już troszkę podstarzałą) pt: „Jak stworzyć skuteczną stronę www”

Najbardziej popularne frazy Projektu IQ-arius.

UWAGA – dopisane w lipcu 2014 roku !!!

Skuteczna strona internetowa to taka, która przyciąga uwagę jak największą ilość internetowych przeszukiwaczy tak by na nią weszli. Jeżeli chcecie sprawdzić skuteczność naszych działań to wpiszcie podane poniżej frazy w okno waszej wyszukiwarki. Jest to wykaz najbardziej popularnych fraz tekstowych z ostatnich trzech miesięcy (w kolejności alfabetycznej) które były powodem większości wejść na strony Projektu IQ-arius.

chwytliwe teksty
co to jest branding
kod(y) NACE
marketing niszowy
najpopularniejsze strony
najpopularniejsze strony internetowe
najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe
negatywne cechy charakteru
nisza(e) rynkowe 2014
popularne strony
popularne strony internetowe
ranking wyszukiwarek
ranking wyszukiwarek internetowych
wyszukiwarki internetowe
wyszukiwarki internetowe ranking

Kontakt do nas.

apla

Materiały uzupełniające w tematyce skuteczne strony internetowe:

  • Rzeczpospolita – rewolucyjny sposób na sprzedawanie w internecie  (iq.link zaktualizowany 2014-06-18)
pierwsza data opublikowania tego artykułu 26 styczeń 2013 r.

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.