Landing Pages – strony ukierunkowane na skuteczną sprzedaż. Marketing perswazyjny.

8-O Landing Pages 8-O

Marketing perswazyjny – jak podejść do tego wyzwania?

landing page8-O Landing Page to strona wybrana w celu dokonania sprzedaży produktu lub usług. To strona na którą celowo przekierowywujemy internautę w celu sprzedania mu naszego produktu. Jak powinna więc wyglądać strona internetowa spełniająca to zadanie? Przede wszystkim musi być czytelna i prosta. Musi błyszczeć profesjonalnością, nawet jeżeli jest stworzona tylko i wyłącznie do celów chwilowej kampanii promocyjnej.


Landing Pages.

Landind page musi być dopasowana przede wszystkim do odbiorcy. Jeśli reklamujemy zabawki dla dzieci język reklamy musi przemawiać do rodziców i dziadków. Przekonać ich że ich pociechy właśnie taką zabawkę muszą posiadać z różnych wymyślonych przez marketingowca powodów. Musi być atrakcyjna dla dzieci na tyle by te domagały się jej kupienia przez rodziców. Jednakże gdy sprzedajemy buty mrozoodporne przeznaczone na wyprawy himalajskie język reklamy musi być zupełnie inny.

Przykładem jak zbudować landing page na swoich stronach internetowych może być artykuł

Przykładem jak uniknąć błędów przy budowaniu landing page może być artykuł

Jak Internetowa Strona Sprzedażowa może być nieatrakcyjna.

Unikajmy tłumaczeń stron angielskojęzycznych przeznaczonych na zupełnie inny rynek konsumerski. W języku polskim tłumaczenia takie potrafią brzmieć groteskowo ponieważ są skierowane do zupełnie innych odbiorców. Projekt IQ-arius ostrzega przed budowaniem stron internetowych nieatrakcyjnych i zniechęcających choć być może wypełnionych treścią odpowiednią do tematu. Prosimy o zapoznanie się z następującym przykładem Współczujemy autorowi, że nie potrafił czy nie chciał się zmobilizować i wyprodukował coś w postaci jeszcze jednego chłamu internetowego nazwanego internetową stroną sprzedażową lub w skrócie ISS.

Jak zwiększyć skuteczność landing page?

Oto kilka prawdopodobnie już przestarzałych porad jak powinna wyglądać strona zachęcająca do zakupu. Według naszej opinii uważamy że najlepiej  przeczytać ten test, zaprojektować własną stronę na podstawie cytowanych zasad a potem wcielić się w role potencjalnego klienta i zastanowić się co w w tej stronie jest dla nas irytujące a następnie przemodelować strone tak by stała się naprawdę atrakcyjna i zachęcająca a nie odpychająca.

  • staraj się zbudować tyle landing pages ile masz kluczowych produktów.staraj się stworzyć oddzielne landing pages dla różnych grup docelowych klientów.
  • staraj się zamieścić najważniejszą informację – skłaniająca do podjęcia decyzji na początku tekstu marketingowego.
  • staraj się zainstalować na landing page duży, rzucający się w oczy guzik –  KUP TERAZ.
  • staraj się tak zaprojektować landing page tak by najważniejsza wiadomość była zawarta na ekranie bez potrzeby skrolowania.
  • im więcej tekstu na landing page, tym lepiej – tekst powinien być przekonywujący, poparty przykładami lub ekspertyzami i co kawałek przerywany zachętą do podjęcia decyzji WŁAŚNIE TERAZ a nie za chwilę.
  • opis powinien być wykonany profesjonalnie, poparty pięknymi zdjęciami produktu, teksty rzetelne, bez błędów gramatycznych czy stylistycznych.
  • opis musi byś unikalny a nie przekopiowany od konkurencji.
  • opis musi pokazywać korzyści osiągalne po podjęciu właściwej decyzji czyli zakupu, opis powinien odwoływać się do emocji.
  • zwracaj się bezpośrednio do użytkownika i udowodnij mu, że musi kupić właśnie ten produkt – najlepiej natychmiast.
  • staraj się sprawić wrażenie kompetencji (że już taka okazja drugi raz się nie pojawi).
  • nie zmuszaj klienta do rejestracji ani logować aby dokonał zakupu, daj mu opcję.
  • wprowadź łatwą i prostą możliwość natychmiastowej zapłaty internetowej np przy pomocy karty kredytowej czy debetowej.
  • zaoferuj coś EKSTRA albo obniż cenę na końcu landing page.
  • staraj się sprzedać coś jeszcze jako dodatkową okazję na samym końcu strony jako lep na wciąż niezdecydowanego klienta.

A na końcu podziel się z nami swoimi uwagami, czy się udało? A może masz jeszcze inne cenne pomysły?

UWAGA!!!

Znalazłeś się na stronie internetowej, która dzięki antyindeksacji relatywnej znajduje się na czołowych pozycjach w wyszukiwarce internetowej GOOGLE. To nie jest przypadek. To efekt długotrwałej pracy naszego zespołu opartej na pozycjonowaniu organicznym.

Jeżeli jesteś tu to znaczy, że ten temat leży w zakresie twoich zainteresowań. Jeżeli chcesz wykorzystać nasze osiągnięcia w celu wypromowania własnej strony internetowej – zaznajom się z różnorodnością ofert promocyjnych dostosowaną do twoich potrzeb i możliwości.

Landing pages czyli strony zachęcające do sprzedaży.

Skontaktuj się z nami. Pomożemy Ci znaleźć odpowiednie rozwiązanie Twoich problemów.

apla

Materiały uzupełniające w tematyce landing pages:

  • blog.marketizator.pl – Optymalizacja landing page. Najlepsze praktyki w branży    (iq.link zaktualizowany 2014-12-07)

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.