Wizerunek biznesu. Jak się pokażesz na Internecie, tak będą Cię widzieli. (Reguła pierwszego wrażenia).

8-O Wizerunek biznesu 8-O

Wizerunek Twojej firmy na Internecie świadczy o Tobie.

projekt iqarius - strona ekspercka 8-O Wizerunek biznesu. Kreowanie dobrego wizerunku biznesu, który się prowadzi powinno być sprawą Twojego życia osobistego. Musisz zrozumieć, że pierwsze wrażenie, czyli ten pierwszy moment (najwyżej kilka sekund) kiedy Twój Klient natknie się na Twoją firmę spędzając swój cenny czas na Internecie może zadecydować o końcowym sukcesie!


Wizerunek to nie tylko oddziaływanie na  narząd wzroku twojego klienta. Większość konsumentów podejmuje  decyzję o zakupie na podstawie emocji kreowanych przez wszystkie zmysły. Ładne opakowanie, zachęcająca reklama, atrakcyjne ułożenie przedmiotu na półce sklepowej to elementy oddziaływujące. Ale również więcej. Opowiedziana historia, wytworzona atmosfera, widoczna chęć niesienia pomocy i przyjęcia odpowiedzialności to elementy dobijające targu.

A teraz pomyśl – do czego służy Internet? To jedno z największych i najpotężniejszych narzędzi marketingu dostępne w bardzo niskiej cenie. Ono pozwala Ci do promocji artykułu czy produktu sprzedawanego dołożyć takie elementy jakich klient nigdy nie zobaczy na półce sklepowej.

Świat jest zróżnicowany. Każdy biznes jest inny, ma inne cele, wartości i inny wizerunek. Cechy wyróżniające go jak: logo, hasła marketingowe, misja, etyka korporacyjna itd. – budują świadomość marki i należy je z dumą pokazywać jak największą ilość razy.

Wizerunek ma ogromy wpływ na reputację biznesu. Pozwala budować dobre imię naszej organizacji, budzić szacunek u klientów i kontrahentów. To bardzo ważne elementy w biznesie i życiu prywatnym. Czasem jedna zła decyzja, niedbalstwo czy zwykłe zaniechanie może w jednym momencie zepsuć nasz wizerunek. Może sprawić, że przez długie lata nie będziemy mogli się pozbyć złej prasy.

Trzeba pamiętać o utrzymywaniu wizerunku poprzez własną Dedykowaną Biznesową Stronę Internetową. Należy bezwzlędnie dbać o aktywny i pozytywny marketing na głównych portalach społecznościowych. Trzeba publikować eksperckie blogi tematyczne, udzielać się na forach i grupach branżowych.

Pamiętaj!!!

Jeśli masz więcej zapytań w powyższym temacie – porozmawiaj z ludźmi, którzy rozumieją Twoje problemy.

Staraj się nie przegapić szansy jaką daje Ci Internet!

Po prostu skontaktuj się z nami

Zwróć uwagę, czy postępujesz następująco?

  • Czy potrafisz stworzyć i ładnie napisać własną, wciągającą historię o swoim biznesie?
  • Czy rozumiesz wartości jakimi wyróżnia się Twoje firma. Czy je promujesz i czy twoi pracownicy wcielają je w życie?
  • Czy postępujesz zgodne z wartościami, które sam wyznaczyłeś dla swojej firmy?
  • Czy Twoje logo i twój główny slogan spełniają warunek rozpoznawalności marki? Czy dadzą się  łatwo zapamiętać, czy rzucają się w oczy?
  • Czy Twoja Indywidualna Strona Internetowa jest dobra, intuicyjna i wartościowa.
  • Czy zamieszczone tam informacje są na bieżąco aktualizowane?
  • Czy jesteś widoczny w Internecie? Czy wykorzystujesz jak należy siłę portalu społecznościowego preferowanego przez wielkie G.? (Zajrzyj do naszych materiałów uzupełniających).
  • Czy na bieżąco sprawdzasz i analizujesz wejścia swoją stronę internetową przez Google Analitycs lub inne narzędzia analityczne
  • Czy znasz opinie swoich klientów? Czy wiesz co  o tobie pisze się w sieci?
  • Czy zastanawiasz się jak wygląda Twój biznes oczami klienta. Jak Ty się prezentujesz jako właściciel biznesu?

apla

Materiały uzupełniające w tematyce budowanie wizerunku biznesowego:

  • Projekt IQ-@rius – Czy promujesz się w internecie w wystarczająco skuteczny sposób?   (iq.link zaktualizowany 2012-11-02)
  • Marketingowa Moc – Jak prawidłowo korzystać z Google Plus w celu wypromowanie własnego biznesu?      (iq.link zaktualizowany 2014-11-21)
  • Marketingowa Moc – Jak skutecznie prowadzić stronę fanowską na fejsbuku?      (iq.link zaktualizowany 2014-11-21)
  • Artur Wiktor – Metoda, która da Ci nieśmiertelność w Internecie      (iq.link zaktualizowany 2016-03-11)

 

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.