Pinterest i Zszywka – pomysły na portal społecznościowy.

8-O Portal społecznościowy 8-O

Pinterest – tak to się zaczynało w marcu 2012.

pinterest8-O Pinterest to przykład próby urzeczywistnienia nowej idei na miarę Facebook’a. Wielka akcja marketingowa mająca na celu przyciągnięcie milionów użytkowników na nową platformę organizacyjną powiązań linkowych i nowa wielka database informacji użytecznych dla agencji rządowych i wielkich korporacji. W czasie pisania tego wstępniaka nie wyrażaliśmy żadnych opinii na temat tego nowego start-up’u. Pokazaliśmy tylko na żywym przykładzie powstawania nowej wielkiej gwiazdy Internetu, jak z rozmachem rozkręcane zostają koła nowej wielkiej kampanii marketingowej mającej na celu zdobycie rynku użytkowników. Pinterest


Pinterest – to było napisane w październiku 2012 roku.

Ostrzeżenie!

Pinterest nie jest częścią Projektu IQ-arius. To tylko nasz materiał analityczny w temacie „marketing internetowy”.

Tak zachęcająco wyglądał jeden z newsletterów wysłanych do członków AboutUs. (newsletter w języku angielskim z częściowym tłumaczeniem) Hello Iqarius Bielecki,

Czy chcesz mieć 6,000 odwiedzających dziennie od Pinterest?

(Tu przykład) Ana White does. In fact, this Alaskan mom turned DIY guru gets more than 6,000 visits a day from Pinterest and receives over three million page views each month. (Jak ona to zrobiła?)  She added useful, high-quality photos to her website, and other people pinned her photos to their own Pinterest boards. This is just one of the five steps you can take on Pinterest to explode your website traffic.

Co to jest Pinterest?

Pinterest to nowy portal społecznościowy (social sharing site) pozwalający ludziom wymieniać się obrazkami znalezionymi w sieci. You “pin” images to a pinboard that’s about a specific topic, and each image links to your website. People atracted by your selection of images can follow your pinboards, a kiedy ludzie klikną na twoj obrazek, zostaną przekierowani na twoją stronę internetową.

5 kroków jak gwałtownie powiększyć ruch na swojej stronie  dzięki Pinterest: iq

  1. Zawężaj
  2. Idź głębiej
  3. Spotkaj innych na Pinterest
  4. Dodawaj użyteczne, high quality fotografie do swojej website i Pinterest
  5. Ułatw innym odnaleźć cię na Pinterest

Po więcej informacji, przeczytaj artykuł Darcie’s o Pinterest. Lubisz ten artykuł?  share it on Facebook or tweet it.

Pinterest – to zostało dopisane w grudniu 2013 roku.

Pinterest to bardzo popularny na świecie serwis społecznościowy, na którym użytkownicy mogą umieszczać i kolekcjonować materiały wizualne wszelkiego typu. Teraz twórcy chcą podbić także nasz kraj – portal oficjalnie zadebiutował w polskiej wersji językowej. Więcej o tym należy przeczytać w

Zszywka.pl w lipcu 2014 odnotowuje 1.5 miliona użytkowników.

To graficzna sieć społecznościowa nowej generacji coś z idei Pinterest w polskim wydaniu. Zszywka.pl, wprowadza społeczności, czyli wspólne tablice graficzne

Obecnie ze Zszywki korzysta 1,5 miliona osób, które wymieniają się różnymi treściami, ale również aktywnie współtworzą całą społeczność – o czym świadczy ilość zostawianych komentarzy – ponad 14 tysięcy w ciągu tygodnia. Można stworzyć społeczności z miejscami do idealnego wypoczynku, z poradami motywującymi do ćwiczeń, czy z inspiracjami, które można wykorzystać przy organizacji wymarzonego ślubu. Teraz wszystko jest w zasięgu ręki – komentuje Maria Mazepa, Project Manager Zszywki

Społeczności Zszywki to okazja dla Firm i biznesów na zaprezentowanie się i stworzenie swojego profilu oficjalnego jak na Fejsbuku. Społeczności to forma integracji użytkowników-klientów poprzez nawiązywanie nowych i ciekawych znajomości. To budowanie sekcji fanów marki lub danego produktu. Możliwość dotarcia do rozszerzonej bazy nowych, potencjalnych klientów.

apla

Materiały uzupełniające w tematyce Pinterest:

  • www.businessinsider.com – po angielsku – najnowsza analiza portalu Pinterest     (iq.link zaktualizowany 2014-11-02)