Katalogi? Wyraźnie mówimy: Nie! – Dlaczego? Bo Wielkie G. przestało tolerować nienaturalne linki.

8-O Katalogi to przeżytek. 8-O

Mówimy – NIE !!! – To nie jest metoda na pozycjonowanie.

projekt iqarius - stanowisko w sprawie katalogow8-O Większość tak zwanych katalogów SEO-wskich okazuje się tzw. niewypałami. Bardziej szkodzą niż pomagają. Jeszcze nie tak dawno wszyscy nisko kwalifikowani „specjaliści” od pozycjonowania reklamowali mnożące się farmy linków i zachęcali potencjalnych klientów do zamieszczania swoich stron internetowych w jak największej ilości darmowych katalogów. A my zawsze mówiliśmy NIE! Pozycjonowanie poprzez zamieszczanie stron w katalogach to epoka miniona, przeżytek. To najgorsza z możliwych opcji. Dalej mówimy „NIE” i wyjaśniamy dlaczego. O tym poniżej. Katalogi to przeżytek.


Wielkie G. nie lubi SEO Katalogów!

W świetle drastycznych zmian w algorytmach Wielkiego G. jakie nastąpiły w lipcu 2013 r. i potem zwracamy uwagę na historyczne już opinie i komentarze zawodowych SEO-wców. Dociekliwi mogą przeczytać te teksty w naszych materiałach uzupełniających na koncu niniejszego artykułu.

Katalogów na Internecie namnożyło się jak psów i przestało to skutkować.

To prawda szczera ale bolesna. Domorośli producenci katalogów myślą, że rzucili się na żyłę złota ale ta żyła została już dawno wyeksploatowana. Kto tego nie rozumie i nie potrafi się przestawić na nowe trendy zaginie w odmętach Internetu. Dlaczego Google nie lubi katalogów przeczytać można w tej analizie z listopada 2012 r.  

Jedynym ważnym i liczącym się katalogiem jest DMOZ   Jest to otwarty katalog (Open Directory Project), ale dostać się do niego to droga trudna i tylko dla wytrwałych. Wszystkie wpisy są moderowane i każda oferowana strona internetowa naprawdę musi przedstawiać sobą jakieś wartości aby została wpisana do tego katalogu.

Antyindeksacja relatywna to nasza, rewelacyjnie specyficzna metoda pozycjonowania naturalnego stron internetowych oparta na wynikach pracy naszego zespołu. To nie jest bezmyślna i powielalna masówka. To inteligentna metoda stosowana tylko u nas, oparta na indywidualnym podejściu do każdego klienta. Podstawą Antyindeksacji Relatywnej są ustawienie bazowego profilu strony internetowej w kodzie źródłowym na podstawie wyników ustaleń przeprowadzanych z każdym klientem przed przyłączeniem jego strony internetowej do Projektu IQ-@rius.

Śledźcie nasze najnowsze publikacje w Iqariusie.

apla

Materiały uzupełniające w tematyce skuteczność katalogów:

  • Searchengineland.com – anglojęzyczny artykuł anonsujący drastyczne zmiany w algorytmach Wielkiego G.   (iq.link zaktualizowany 2014-09-20)
  • Techformator.pl – Polska opinia o katalogach (iq.link zaktualizowany 2014-09-20)
  • mercurywebsc.pl – ocena wartości katalogu przed dodaniem wpisu   (iq.link zaktualizowany 2015-01-22)
  • www.semtalk.pl – Czy warto dodawać stronę do katalogów?   (iq.link zaktualizowany 2017-02-02)

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.