Marketing internetowy z Google Adwords. (e-Marketing)

8-O Marketing internetowy, remarketing 8-O

Czy Google Adwords to dobra promocja?

projekt iqarius - strona ekspercka8-O Chcesz wiedzieć jakie są korzyści z marketingu poprzez Google AdWords? Po prostu możesz zdobywać nowych klientów i docierać do nich tam gdzie oni przebywają i w tym momencie, kiedy szukają poprzez Google oferty podobnej do Twojej. Reklamy są dopasowane do treści poszukiwanych i wyświetlają się obok oraz powyżej wyników wyszukiwania. Projekt IQ-arius


Google AdWords

To że Klienci trafiają na na strony docelowe Twojej witryny to świadome działanie a nie przypadek. Google AdWords, przyjmuje na siebie, za opłatą, skłonienie przeglądaczy internetowych do podjęcia określonych działań np. zakup, rejestracja, czy zadanie pytania. Reklamy pojawiają się w sieci reklamowej Google – bez względu na wysokość twojego budżetu. Płacisz tylko wtedy, gdy użytkownicy klikają reklamę.

Zobacz jak to działa. Sam tworzysz reklamy i samodzielnie dobierasz słowa kluczowe, czyli słowa lub wyrażenia związane z Twoją działalnością. Powinny to być słowa kluczowe jakie inni użytkownicy wyszukiwarek mogą używać do opisania poszukiwanej usługi czy produktu. Przeczytaj nasz artykuł o samopromocji.

Boks reklamowy – to odmiana wyróżnionej reklamy firmowej. Boks (czyli ramka) pojawia się w wyszukiwarce internetowej po wpisaniu wyrażenia kluczowego. Może zawierać nazwę firmy, tytuł, opis i link do specyficznej strony internetowej. Tak jak inne reklamy jest wyświetlany obok wyników wyszukiwania wybranych słów kluczowych użytkownikom wyszukującym je w Google. Oznacza to, że reklama trafia do osób już nią zainteresowanych. Wystarczy tylko jedno kliknięcie.

Dzięki kampanii Google AdWords masz pełną kontrolę nad budżetem. Wysokość zapłaty dla AdWords ustalasz sam. Nie ma wymogu minimalnych wydatków. Możesz na przykład ustalić dzienny budżet w wysokości 20 zł i maksymalną cenę za kliknięcie reklamy w wysokości 20 gr.
Płacisz tylko za wyniki. Płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie Twoją reklamę, a nie za samo jej wyświetlenie. Masz kontrolę. Możesz edytować reklamy i dostosowywać budżet aż do osiągnięcia pożądanych wyników. Możesz również stosować rozmaite formaty reklam, a nawet kierować reklamy na określone języki, kraje i regiony.

Remarketing

Funkcja remarketingu pozwala docierać do osób, które odwiedziły już Twoją witrynę, gdy przeglądają inne witryny w sieci reklamowej Google. W ten sposób możesz na przykład wyświetlać reklamy potencjalnym klientom, którzy byli już w Twojej witrynie, ale nie dokonali żadnego zakupu. Możesz nawet kierować do nich specjalne komunikaty i oferty zachęcające do powrotu do Twojej witryny i zrobienia w niej zakupów.

Za pomocą remarketingu możesz dopasować komunikat do odpowiednich użytkowników. Jak to zrobić? Po prostu dodaj fragment kodu (tag remarketingowy) do wszystkich stron witryny. Następnie użytkownicy, którzy odwiedzili witrynę, zostaną umieszczeni na listach remarketingowych. Możesz dotrzeć do nich później, gdy przeglądają oni inne witryny.

UWAGA!!!

Teksty na tej stronie są sponsorowane przez Google. Stosowanie kampanii Google AdWords nie jest konieczne do funkcjonowania strony internetowej wykonanej na bazie Projektu IQ-arius !

apla

Materiały uzupełniające w tematyce remarketing:

  • Google Polska support – Użyj remarketingu, by dotrzeć do osób, które już odwiedziły Twoją witrynę lub korzystały z Twojej aplikacji   (iq.link zaktualizowany 2014-11-02)
  • Norbert Oruba – Remarketing – skuteczny sposób na na promocję w sieci   (iq.link zaktualizowany 2015-08-30)
  • Michał Leszczyński – Jak wdrożyć email marketing w firmie?   (iq.link zaktualizowany 2016-03-29)