Promostrona czyli Dedykowana Strona Osobista (lub firmowa) jako najprostsze narzędzie promocyjne na Internecie.

8-O Promostrona Projektu IQ-arius 8-O

Czyli – Dedykowana Strona Internetowa jako element promocji Twojej działalności.

promostrona8-O Promostrona to marketingowa nazwa strony przyczyniającej się do promocji danej osoby lub jej działalności gospodarczej albo artystycznej. Projekt IQ-arius rekomenduje Promostronę jako najbardziej efektywny sposób promocji na internecie przeznaczony w szczególności dla małego i rozwijającego się biznesu. Teoretycznie możesz ją wykonać sam, ale zawsze lepiej jest powierzyć jej wykonanie w ręce fachowców.


Promostrona w wersji ekonomicznej

Promostrona to nic innego jak Dedykowana strona osobista lub  Dedykowana strona biznesowa. W wersji podstawowej wcale nie musi być ani droga ani bardzo skomplikowana. Wypromowywanie  się poprzez Promostronę jest ekonomicznie uzasadnione w przypadku rozwijających się biznesów, które nie posiadają nadmiaru gotówki. Najprostsza Promostrona może być wykonana osobiście bez płacenia pieniędzy, na darmowej domenie darmo przez samego właściciela biznesu w przeciągu kilkunastu minut. Pokazujemy to na naszym przykładzie . Pytanie tylko czy będzie to strona skuteczna?
W wersji komercjalnej, ekonomiczna Promostrona będzie zwykle opłacana w ratach miesięcznie na zasadach abonamentu (jak w naszym przypadku w dolarach lub za złotówki u polskiego wykonawcy).
Poniżej pokazujemy kilka wyselekcjonowanych przykładów ekonomicznych Promostron dla małych biznesów zaprojektowanych i wykonanych przez różne zespoły. Cena i sposób promocji internetowej są ustalane w każdym przypadku na podstawie kontraktu. Pokazujemy je, bo na pewno są nowoczesne i skuteczne. Zresztą oceńcie sami:

   strona małej firmy budowlanej
   strona małej firmy prawniczej
   strona lokalnego tłumacza języka angielskiego
   strona lokalnego studia fotografii

Ekonomiczna Promostrona produktu połączona z mini sklepem.

Ministrona wykonana na darmowym szablonie (np. www.wix.com) może promować produkt lub serię produktów oferowanych przez artystę rzemieślnika czy innowatora. W dobrym wykonaniu może być to strona estetyczna, z dobrymi zdjęciami i chwytliwymi tekstami. Ale najważniejsze by była to strona skuteczna, przyczyniająca się do wyłapania targetowego klienta poprzez światową wyszukiwarkę i przekierowania go do internetowego sklepu oferującego rekomendowany produkt.

Jako przykład podajemy ministronkę oferującą poduchy ciążowe, a więc produkt niszowy – przeznaczony dla klienta o bardzo specyficznym zainteresowaniu.    (iq.link zaktualizowany 2014-08-30)

Jest to stronka zgrabna, nowoczesna i wykonana z dużym wyczuciem estetyki oraz tematu. Jedyną jej wadą jest, że nie jest nastawiona na klienta mobilnego i nie wykorzystuje możliwości o jakich piszemy w naszym artykule:  

Miniportal tematyczny

Bardziej rozbudowane wersje Promostrony, w postaci Miniportalu Tematycznego, są przeznaczone dla biznesów o ustabilizowanej pozycji. Czytaj o takim rozwiązaniu na innej stronie.

Wortal branżowy

Jeszcze bardziej wyrafinowane formy promocji to rozbudowane kombajny marketingowe w postaci wortalu branżowego połączonego z funkcją sklepu internetowego.

Decyzja należy do Ciebie!

Zanim podejmiesz decyzję zastanów się, która z przedstawionych powyżej opcji promocji internetowej jest dla ciebie najbardziej ekonomiczna. Zastanów się czy Twoja strona internetowa ma być intuicyjna, wartościowa i widoczna w internecie? Czy ma budzić zaufanie i zachęcać do zakupu? Czy może przyczynić się do zwiększenia zysków Twojego biznesu poprzez obecność na Internecie?

Tak jak dbasz o to by twój pracownik nie wstydził się, że dla Ciebie pracuje a jeszcze przyprowadzał ci nowych klientów, tak samo myśl by Twój klient czytając Twoje artykuły, przeglądając Twoją stronę internetową, dokonując zakupu w Twoim sklepie internetowym miał pewność, że korzysta z usług firmy kompetentnej. Twoja strona internetowa musi być Twoją wizytówką.

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.