Antyindeksacja relatywna – Nowa teoria o wykorzystywaniu starej praktyki pozycjonerskiej w obliczu zmieniających sią algorytmów firmy Google.

8-O Antyindeksacja relatywna 8-O

„Szyta na miarę” praktyka na polu działań pozycjonerskich

antyindeksacja relatywna 8-O Antyindeksacja relatywna to działalność opierająca się na eksploracji odchyleń w zbiorach przybliżonych baz indeksacyjnych. Brzmi to bardzo skomplikowanie lecz może być w bardzo prosty sposób wytłumaczona na podanych niżej przykładach. Wielkie G. czyli najbardziej wypromowana światowa wyszukiwarka zdobyła swoja przewagę konkurencyjną poprzez algorytmowanie zbiorów gromadzonych w swoich potężnych bazach danych.  Antyindeksacja to po prostu praktyczna reakcja na zmieniające się algorytmy Google i ucieczka od schematów nasyceniowych lub indeksacji linkowych tak do niedawna proponowanych przez liczne grupy SEO-wców. 


Kłopoty zawodowych pozycjonerów.

O kłopotach zawodowych pozycjonerów pisaliśmy wielokrotnie, poczynając od historycznego już artykułu  Kontynuując badania nad teorią antyideksacji relatywnej opieramy się na założeniu, że każdy ma prawo korzystać z odkryć dokonanych i opublikowanych przez innych. W ten sposób cała nasza nauka posuwa się do przodu, w ten sposób więc pojawiła się:

Antyindeksacja relatywna w Projekcie IQ-@rius

Ten rewelacyjny sposób na pozycjonowanie stron internetowych oparty został na analityczno-koncepcyjnej pracy naszego zespołu. To nie jest masówka pozycjonerska. To metoda stosowana jedynie u nas, oparta na indywidualnym podejściu do każdego klienta. Podstawą naszej metody jest wstępna kategoryzacja istniejącego lub planowanego profilu strony internetowej. Kategoryzacja zostaje uściślana we współpracy z każdym klientem w fazie przygotowawczej a następnie modyfikowana w miarę przechodzenia do następnych faz rozwojowych.

Nasz autorski system tak zwanej antyindeksacji relatywnej jest systemem opartym na działalności długofalowej. Jest przeznaczony dla biznesów planujących swój rozwój w perspektywie lat nadchodzących. Każdemu, przystępującemu do tego systemu tłumaczymy, że nie będzie on skuteczny jako pomoc doraźna w planach szybkiego zarobienia pieniędzy i jeszcze szybszej ucieczki do następnego schematu spod ciemnej gwiazdy.

Antyindeksacja relatywna to system dwufazowy

Składa się z fazy biernej i z fazy aktywnej. Dla zachęty i przetestowania skuteczności, by pozbyć się zrozumiałych wątpliwości oferujemy roczny – bierny, ograniczony (lecz bezpłatny) pakiet uczestnictwa w Projekcie. Faza bierna (która może na życzenie klienta zostać skrócona) pozwala obserwować proces poprawy pozycji konkretnej strony internetowej na osi czasu w dowolnie wybranych indeksach (Google, Alexa, Moz, Woorank). Przejście do fazy aktywnej następuje z chwilą przyłączenia się klienta do naszej Dobrowolnej Grupy Promocyjnej o czym piszemy na innej stronie. Nawet w przypadku biernego uczestnictwa  w badaniach nad antyindeksacją korzyści są obopólne. Klient widzi jak jego strona internetowa staje się coraz bardziej widoczna na internecie a naszą zaś korzyścią w tym układzie jest powiększanie wartościowej bazy inteligentnych indeksów relatywnych (patrz IQ.IIR).

Dla zobrazowania magii oddziaływania słów kluczowych na wypozycjonowanie strony internetowej  pokazujemy kilka najprostszych, dostępnych nie tylko dla wtajemniczonych, narzędzi pomagających przy ich wyborze. Podobna działania (w formie bardziej rozbudowanej) są praktycznie wykorzystywane w procesie budowania treści i formatowania każdej Dedykowanej Strony Internetowej włączonej do Projektu IQ-@rius. Piszemy o tym w oddzielnym artykule. 


Narzędzie pierwsze –  GoogleFight – bardzo proste w użyciu. Pomoże każdemu właścicielowi biznesu internetowego rozwiązać wątpliwości, które z dwóch proponowanych słów należy użyć jako bardziej przydatne słowo kluczowe.

Narzędzie drugie Keyword Ranking – bazuje na tagach w opublikowanych stronach internetowych. Bardzo szybki sprawdzian konkurencji w naszej niszy działania.

Narzędzie trzecie -  KeyRow – zbudowane na mało atrakcyjnym interfejsie użytkownika ale za to zaprojektowane dla osób o trochę większej wiedzy pozycjonerskiej. Pozwala analizować skuteczność oddziaływania słów kluczowych pomiędzy naszą stroną internetową a stronami konkurencji.

Podsumowując: Antyindeksacja relatywna to dwufazowe działanie (faza bierna i faza aktywna) polegające na odpowiednim zakodowaniu specjalnie wyindeksowanych słów kluczowych w szerokim spektrum stron internetowych przynależnych do Projektu IQ-arius.

apla

Materiały uzupełniające w tematyce antyindeksacji relatywnej:

  • Ryszard Tatusiewicz – Zbiory przybliżone czyli matematyczne podstawy teorii antyindeksacji relatywnej opisane na przykładach z dziedzin pozaindeksacyjnych. Wielkie G. się na tym nie połapie.   (iq.link zaktualizowany 2015-08-04)
  • Ireneusz Mazur – Kiedy nadchodzi czas że nasze algorytmy przestają działać tak jak powinny.   (iq.link zaktualizowany 2015-08-04)
  • Marcin Korecki – Internetowa matrix a optymalizacja wyszukiwarek…czyli SEO.   (iq.link zaktualizowany 2015-12-24)

Dodaj komentarz

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.