Quiz na stronie internetowej może być elementem promocji marki biznesu.

8-O Quiz na stronie internetowej 8-O

Jako element promocyjny

projekt iqarius - strona ekspercka 8-O W obecnych czasach, kiedy klient jest rozpieszczany promocjami, zniżkami, gadżetami dodawanymi do różnych przedmiotów codziennego użytku, coraz więcej firm poszukuje nowoczesnych i nieinwazyjnych form reklamy. Działy marketingu „główkują” intensywnie nad tym, jak sprawić, żeby to klient z własnej woli zapoznał się z promowaną przez nich marką i przy okazji opowiedział o niej swoim znajomym. Konkurs lub Quiz to właśnie taka forma promocji. Użytkownicy, chcąc otrzymać nagrody, dobrowolnie biorą w nim udział przesyłając swoje dane osobowe i zgadzają się na przesyłanie im materiałów promocyjnych. Projekt IQ-arius


Zastosujmy więc quiz na własnej stronie internetowej by przyciągnąć zainteresowanie naszych klientów.

Zawodowcy na rynku jak QuizMaestro.pl – to kompleksowa organizacja konkursów, quizów i gier internetowych. Zajmują się wszystkim, od wymyślenia koncepcji, przez stworzenie strony i mechanizmu konkursowego, opiekę prawną aż po losowanie zwycięzców. Oprócz powyższych, gotowych pakietów każdy klient może skomponować sobie indywidualny zestaw, na potrzeby akcji promocyjnej, poprzez wypełnienie formularza propozycji. Wystarczy go wypełnić, przesłać do firmy, a oni w ciągu kilku dni roboczych przygotują indywidualną ofertę dostosowaną do potrzeb klienta.

Jeszcze tak niedawno promowaliśmy młodą, prężną, poznańską firmę quizo-twórczą, która specjalizowała się w interaktywnych quizach organizowanych na targach, wystawach promocyjnych i innych spotkaniach masowych. Dziś zakończyła swoją działalność.

O tym jak bardzo skuteczna jest promocja przez internet można się przekonać obserwując jak wiele światowej rangi firm korzysta z tej formy marketingu. np. HortexFresz – Orzeźwienie, Orange  –  samochód BMWTigerWygraj lot w kosmos, PZUTwój ubezpieczyciel.

Dzięki promocji quizowej ilość odwiedzin na stronie internetowej zwiększa się wielokrotnie. Od uczestnika można dobrowolnie zebrać dowolne dane personalne (jeśli jest potrzeba to nawet taki szczegół jak numer kołnierzyka od koszuli) do dalszych celów marketingowych. Zadowolony użytkownik powoduje że wieść rozchodzi się lawinowo i link o quizie przekazywany jest  poprzez Facebooki, Twittery, Nasze klasy, e-malle oraz pojawia się na forach internetowych.

Dodaj komentarz