Wsparcie techniczne strony internetowej.

8-O Wsparcie techniczne strony www. 8-O

czyli support strony internetowej

projekt iqarius - strona ekspercka8-O Wsparcie techniczne. Każda szanująca się firma internetowa, której podstawową działalnością jest budowa stron internetowych dla Klienta powinna zapewnić bezpłatne wsparcie techniczne przez czas określony w umowie. Jeżeli zakres wsparcia technicznego nie jest wpisany w tekst umowy to znak, że może lepiej z takim biznesem nie rozpoczynać pertraktacji na temat wykonania strony www.
Firmy współpracujące z Projektem IQ-@rius zobowiązane są do uzgodnienia z klientem takiego zakresu wsparcia technicznego jaki Klient potrzebuje.


Wsparcie techniczne. Przykład tekstu umowy:

Praca nad zbudowaniem strony internetowej dla Klienta nie kończy się na wdrożeniu i uruchomieniu wykonanego projektu. Zbudowanie długotrwałych relacji z Klientami polega na dostarczaniu kompleksowych rozwiązań umożliwiających dalszą modyfikację projektu. Jeżeli Klient wymaga pomocy w profesjonalnym prowadzeniu i aktualizacji serwisów internetowych, rozbudowie stron internetowych i pełne wsparcia technicznego należy mu to umożliwić.

(Wersja minimalna, jaka powinna znaleźć się przynajmniej w postaci załącznika).

Dnia takiego a takiego strony uzgodniły jakie działania firmy internetowej wchodzą w zakres bezpłatnego supportu:

  • Diagnoza i rozwiązywanie zgłaszanych błędów lub problemów występujących w trakcie korzystania z systemu zarządzania treścią.
  • Pomoc przy zamieszczaniu i korygowaniu treści (wprowadzanie tekstów oraz grafik do artykułów);
  • Pomoc i doradztwo w sprawie optymalizacji treści pod kątem pozycjonowania strony w Internecie: (W ramach umowy oferujemy Państwu konsultacje dotyczące działania oraz pozycjonowania Państwa strony w Internecie, w wymiarze {ilość} godzin miesięcznie. Konsultacje odbywają się w siedzibie firmy);.
  • Doradztwo w sprawie odpowiedniego zamieszczania słów kluczowych do poszczególnych podstron;
  • Wsparcie przy ulepszeniach technicznych nie ingerujących w główny kod silnika;
  • Wszelkie prace serwisowe związane z ujawnionymi w trakcie początkowego użytkowania utrudnieniami w edycji strony internetowej (prace nie dotyczą zmian w ustalonej funkcjonalności strony internetowej).

Zasady współpracy:

  • Support obejmuje do {ilość} zgłoszeń miesięcznie.
  • Support odbywa się w godzinach urzędowania firmy;
  • Support nie obejmuje zmian w kodzie źródłowym stanowiącym bazę do działania strony internetowej.
  • Support nie obejmuje zmian w zakresie funkcjonalnych modułów portalu.
  • Czas reakcji na zgłoszenie wynosi do {ilość} godzin roboczych.
  • Zgłoszenie wraz z dokumentacją wyjaśniającą istotę problemu powinno być przesłane  formie elektronicznej poprzez pocztę e-mail. Dane suportowe o ile nie mogą być przesłane droga e-mailową powinny być dostarczone na nośniku lub wgrane pod podaną lokalizację FTP.
  • Potwierdzenie możliwości realizacji zgłoszenia supportowego zostanie wysłane poprzez pocztę e-mail wraz z przypisaną numeracją.
  • Czas na realizację zgłoszenia określany jest przez firmę na podstawie złożoności oraz skomplikowania problemu.
  • Wszystkie zmiany dokonywane na stronie klienta wymagają pisemnego lub elektronicznego ( e-mail ) potwierdzenia
  • Support nie obejmuje aktualizacji i dodawania nowych produktów do sklepu internetowego.

Wsparcie techniczne płatne za zasadzie zlecenia:

    • Wykonywanie nowych projektów graficznych
    • Tworzenie grafik okolicznościowych.
    • Wykonywanie prac związanych z tworzeniem nowych działów, podstron, szablonów. itd.
    • Prace programistyczne związane z wykorzystaniem nowych technologii.
    • Publikacja materiałów audiowizualnych (zamieszczanie na stronie klipów audio oraz wideo) nie uwzględnionych w projekcie podstawowym.
    • Wszelkie zmiany w nawigacji po portalu.
    • Adaptacje  map Google według zaleceń klienta.

Wsparcie techniczne!!!

Otrzymujesz wsparcie techniczne na wszystkie systemy zamówione w naszej firmie. Późniejsze wsparcie techniczne jest tak samo ważne, jak projekt serwisu internetowego w początkowej fazie powstawania nowego systemu. W miarę upływu czasu, bezustannie są wprowadzane nowe technologie, a te już istniejące są na bieżąco uaktualniane i wyposażane w nowe funkcje. Zaniedbanie takich czynności jak update, odświeżanie czy backup systemów i serwisów internetowych, może doprowadzić do błędów w funkcjonowaniu, spowolnienia wyświetlania informacji lub nawet zatrzymania działania. Nie tylko czynności wymienione powyżej, powinny być wykonywane w ustalonych okresach czasu przez administratorów. Takie sprawy jak dodawanie treści, drobna zmiana wyglądu lub modyfikacja czy instalacja nowych modułów, również może zostać wykonana przez nasz zespół. Przeprowadzamy modyfikacje nie tylko do serwisów które zostały zamówione w naszej firmie. W naszym portfolio pod zakładką ‚modyfikacje’ znajdziesz wykonane modyfikacje serwisów internetowych, między innymi tych, które nie były zamówione u nas.

Publikujemy dla Ciebie i od ciebie oczekujemy feedbacku.

Po prostu skontaktuj się z nami

apla

Materiały uzupełniające w tematyce Wsparcie techniczne udzielane przez agencję interaktywną:

  • www.latestweb.co.uk – zakres suportu oferowanego przez tego wykonawcę stron internetowych   (iq.link zaktualizowany 2015-06-07)

W pakietach wykonania strony internetowej oferujemy bezpłatne wsparcie telefoniczne i online przez jeden miesiąc w wybranym momencie – zazwyczaj po uruchomieniu strony www. Poza tym możliwe są do wyboru co najmniej dwie opcje uzyskania pomocy technicznej. na przykład wsparcie techniczne online zawierające kompleksową obsługę w zakresie pełnego utrzymania strony www – aktualizowania WordPressa, wtyczek i szablonu graficznego, a także dowolna pomoc w dodawaniu i aktualizowaniu treści witryny – płatna miesięcznie. Pomoc „na żądanie” w zakresie aktualizacji i utrzymania witryny – płatna za godzinę. Istnieje również możliwość 6-godzinnego szkolenia – u Klienta lub jako lekcje online. Koszt każdej opcji do uzgodnienia plus ewentualny koszt dojazdu.


  • dizano.pl – Support strony internetowej   (iq.link zaktualizowany 2019-01-08)

Support strony internetowej nie kończy się na wdrożeniu i uruchomieniu wykonanego projektu. Buduje długotrwałe relacje z Klientami, polegające na dostarczaniu kompleksowych rozwiązań umożliwiających dalszą modyfikację projektu. Oferuje pomoc w profesjonalnym prowadzeniu i aktualizacji serwisów internetowych, rozbudowie stron internetowych oraz pełne wsparcie techniczne, także online. Podejmując ze mną współpracę w zakresie wykonania strony internetowej otrzymujecie Państwo wsparcie techniczne od samego początku procesu tworzenia. Bezpłatnie pomogę wybrać dostawcę hostingu, zarejestrować domenę internetową, utworzę niezbędne skrzynki pocztowe oraz odpowiem na wszystkie nurtujące Państwa pytania. Po wdrożeniu witryny opartej o system zarządzania treścią przez okres 1 roku zapewniam bezpłatne wsparcie techniczne. W zakres supportu wchodzą:

  • Diagnoza i rozwiązywanie zgłaszanych błędów lub problemów występujących w trakcie korzystania z systemu zarządzania treścią
  • Pomoc przy zamieszczaniu i korygowaniu treści
  • Pomoc i doradztwo w sprawie optymalizacji treści pod kątem pozycjonowania strony w Internecie
  • Doradztwo w sprawie odpowiedniego zamieszczania słów kluczowych do poszczególnych podstron
  • Wsparcie przy ulepszeniach technicznych nie ingerujących w główny kod silnika stron
  • Wszelkie prace serwisowe związane z ujawnionymi w trakcie początkowego użytkowania utrudnieniami w edycji strony internetowej (prace nie dotyczą zmian w ustalonej funkcjonalności strony internetowej)

 

Pierwsza edycja tego artykułu na naszym portalu – marzec 2010 r.

Dodaj komentarz