Płatny czy bezpłatny listing w promocjach IQ-arius’a? (Artykuł testowy).

8-O Promocyjne Directory IQ-arius’a 8-O

Listing w wersji ekonomicznej

inteligentna opcja w stosunku do płatnych serwisów

listing directory 8-O Listing bezpłatny. Ponieważ wstawianie swojej strony internetowej do bezwartościowych katalogów może być szkodliwe, ponieważ uzyskiwanie dobrego listingu w liczących się serwisach SEO może być kosztowne, a Google często zmienia algorytmy wprawiając zawodowych pozycjonerów w zakłopotanie… Projekt IQ-@rius proponuje nasze własne, autorskie rozwiązanie. Chętnych i zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z regulaminem Dobrowolnej Grupy Promocyjnej i dokonania bezpłatnej próby podniesienia rankingu własnej strony internetowej poprzez włączenie jej do Promocji IQ-ariusa. Wystarczy tylko powołać się na niniejszy zapis.


Jest to artykuł testowy na temat Frazy kluczowej Bezpłatny listing.

To jest przykład naszych możliwości. W dniu12 października 2012 roku opublikowaliśmy ten właśnie artykuł w wersji podstawowej. Celem tego kroku było wypromowanie pomieszanej frazy językowej bezpłatny listing na polskojęzycznej stronie internetowej. Idea tego artykułu powstała po zapoznaniu się z ofertą bardzo interesującej strony SEO – seoheap.com gdzie za listing w ich directory trzeba było zapłacić, w ówczesnym czasie, prawie cztery dolary przy pomocy usługi PayPal.

Po okresie testowym, który udowodnił, że w czołowych wyszukiwarkach internetowych fraza ta pojawiła się na topie  wyszukiwań z ukierunkowaniem na tę właśnie stronę postanowiliśmy pokazać się szerszej publiczności. Na razie jest to jeden z przykładów pozycjonerskich pokazujący jak działa magia systemu antyindeksacji relatywnej.  Każdy zainteresowany tym projektem może zasugerować rozszerzanie treści zawartej w tym artykuliku oraz jej modyfikację uwzględniającą zmienne parametry algorytmów dzisiejszych wyszukiwarek internetowych.

Bezpłatny listing odpowiedzią na płatne oferty innych firm.

W celu zasłonięcia daty prawdziwej publikacji, data na serwerze została przesunięta o trzy lata do tyłu. W ten sposób artykuł ten nie pojawił się jako nowość i stał się trudniejszy do odnalezienia przez przypadkowego użytkownika internetu.

Usługa Product Listing Ads

Została niedawno (listopad 2013 r.) wprowadzona w Polsce przez Google. Jest to usługa platna poszerzająca możliwości reklamowania swoich produktów za pośrednictwem wyszukiwarki Google. Jest to graficzna, przejrzysta forma, dzięki której klient wpisując konkretną frazę w wyszukiwarkę, otrzymuje obok naturalnych wyników wyszukiwania, reklamy AdWords i sugerowane produkty do zakupienia. Może także porównać oferty różnych sklepów co ułatwia mu odnalezienie interesującego go produktu w najkorzystniejszej cenie.

To świetne usługa przeznaczona jest głownie dla sklepów internetowych (prezentacja swoich produktów i zwiększenie zasięgu reklam). Product Listing Ads jest wartościowym narzędziem promocji, nie tylko znacznie skraca ścieżkę zakupową dla klienta, ale także pozwala sklepom internetowym w łatwy sposób i stosunkowo niskim kosztem dotrzeć do sprecyzowanej grupy odbiorców, którzy realnie są zainteresowani ofertą. Product Listing ponadto posiada bazę opinii o każdym produkcie, przez co dostarcza niemal kompleksowych informacji.

Tu można zobaczyć jak właściciel sklepu internetowego może rozpocząć nową kampanię reklamową za pomocą tego produktu. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gMzWLt81-1M

Tu można przeczytać jeszcze więcej na ten temat. http://blog.2click.pl/zakupy-z-google-juz-w-polsce/

Dual listing.

Dual listing to nazwa z parkietu giełdowego. Jest to sytuacja, w której akcje danej spółki są notowane na dwóch lub więcej giełdach papierów wartościowych. Spółki decydują się na równoległe notowanie swoich akcji na kilku rynkach głównie po to, aby zwiększyć możliwości pozyskania kapitału, często na rynku, który jest większy niż rynek rodzimy.

Notowanie akcji na więcej niż jednym rynku wiąże się jednak z ryzykiem mniejszej płynności akcji na jednym z tych rynków, możliwymi różnicami w cenie akcji pomiędzy rynkami, a także z koniecznością uwzględniania przez spółkę specyfiki regulacji prawnych obu rynków przy zapewnieniu akcjonariuszom jednakowych uprawnień (np. w zakresie prawa głosu i uczestnictwa w walnych zgromadzeniach akcjonariuszy czy prawa do dywidendy)… więcej na ten temat

Wszystkich innych fachowców z branży listingowej zapraszam do składania swoich uwag i wniosków.
Iqarius Bielecki

Dodaj komentarz